Циклова комісія обліково-економічних дисциплін та фізичного виховання
Циклова комісія обліково-економічних дисциплін та фізичного виховання об’єднує викладачів, які забезпечують фахову підготовку здобувачів освіти у сфері економіки, обліку та спорту. Її діяльність спрямована на формування у студентів сучасних професійних компетентностей, виховання відповідального ставлення до навчання, праці й власного здоров’я.
Циклова комісія забезпечує підготовку сучасних фахівців у сфері економіки та обліку, а також формує у здобувачів освіти мотивацію до здорового способу життя.
Викладачі комісії поєднують інноваційні методики навчання з практичним досвідом, організовують наукові заходи, спортивні змагання та творчі проєкти, сприяючи гармонійному розвитку молоді.
Фецяк Олена Вікторівна
Посада: голова циклової комісії, викладач.
Київський державний економічний університет, 1994 р., «Бухгалтерський облік, контроль та аналіз господарської діяльності», економіст.
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії».
Викладає предмети:
Політична економія
Фінансовий облік та управління витратами
Ціноутворення. Економічний аналіз
Економіка і нормування праці
Фінанси підприємства. Бухгалтерський облік
Морозова Жанна Олександрівна
Посада: заступник директора з НВР, викладач.
Жовтоводський інститут підприємництва «Стратегія», 1998 р., «Менеджмент у невиробничій сфері», менеджер у невиробничій сфері.
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії».
Викладає предмети:
Статистика
Менеджмент
Хавренко Віта Валеріївна
Посада: викладач.
ОКВНЗ «Інститут підприємництва «Стратегія»», 2005 р., «Облік і аудит», спеціаліст з обліку і аудиту.
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії».
Викладає предмети:
Економіка підприємства
Податкова система
Планування та організація діяльності підприємства
Інформаційні системи і технології на підприємстві
Старосвітський Василь Якович
Посада: викладач.
Запорізький державний педагогічний інститут, 1983 р., «Історія і суспільствознавство», вчитель історії і правознавства.
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії».
Викладає предмети:
Основи філософських знань
Соціологія
Політологія
Максимова Євгенія Олексіївна
Посада: практичний психолог.
Миколаївський національний університет імені В.О.Сухомлинського, 2014 р., «Психологія», психолог.
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст другої категорії».
Викладає предмети:
Психологія менеджменту та основи ментального здоров’я
Грицайов Сергій Сергійович
Посада: керівник фізичного виховання, викладач.
Кіровоградський державний педагогічний університет імені В.Винниченка, 2006 р., «Педагогіка і методика середньої освіти. Фізичне виховання», викладач фізичної культури.
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії».
Викладає предмети:
Фізична культура
Лягов Олександр Володимирович
Посада: викладач.
Дніпропетровський державний інститут фізичної культури і спорту, 1992 р., «Фізична культура», викладач фізичної культури, тренер.
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії».
Викладає предмети:
Фізичне виховання
Захист Вітчизни
Мета діяльності ЦК:
- забезпечення якісної професійної підготовки фахівців з економіки, обліку та оподаткування відповідно до вимог ринку праці;
- розвиток у здобувачів освіти мотивації до здорового способу життя, фізичної активності та гармонійного особистісного розвитку;
- формування творчої, конкурентоспроможної особистості, здатної до самостійного мислення, прийняття рішень та ефективної роботи в команді.
Основні завдання ЦК:
- організація та проведення навчальних занять на високому методичному і науковому рівні;
- впровадження інноваційних технологій у викладанні обліково-економічних дисциплін та фізичного виховання;
- формування у здобувачів освіти практичних умінь з бухгалтерського обліку, економічного та фінансового аналізу, податкової системи;
- виховання потреби у постійному фізичному вдосконаленні, розвитку витривалості, сили та здоров’я;
- участь у проведенні науково-практичних конференцій, конкурсів, спортивних змагань та виховних заходів.
Напрямки та шляхи досягнення завдань:
- використання сучасних інформаційних технологій, інтерактивних методів навчання, онлайн-платформ;
- розробка та оновлення навчально-методичного забезпечення дисциплін;
- проведення практичних занять, тренінгів, ділових ігор, що моделюють професійні ситуації;
- організація спортивних секцій, змагань, туристичних походів та заходів зі зміцнення здоров’я здобувачів освіти;
- тісна співпраця з підприємствами, організаціями та спортивними установами для підвищення практичної спрямованості навчання;
- індивідуальна робота зі студентами з метою розвитку їхніх здібностей та підтримки професійних і спортивних досягнень.