Циклова комісія економічних дисциплін

Фецяк Олена Вікторівна

Посада: голова циклової комісії, викладач.
Київський державний економічний університет, 1994 р., «Бухгалтерський облік, контроль та аналіз господарської діяльності», економіст.
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії».
Викладає предмети:
Політична економія
Фінансовий облік
Ціноутворення
Управління витратами
Економічний аналіз
Економіка і нормування праці
Фінанси підприємства
Бухгалтерський облік


Лашко Марина Вікторівна

Посада: методист, викладач.
Міжрегіональна академія управління персоналом, 2001 р., «Правознавство», юрист.
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії».
Викладає предмети:
Правове регулювання діяльності підприємства
Основи маркетингу
Основи підприємництва

 


Морозова Жанна Олександрівна

Посада: заступник директора з НВР, викладач.
Жовтоводський інститут підпри-ємництва «Стратегія», 1998 р., «Менеджмент у невиробничій сфері», менеджер у невиробничій сфері.
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії».
Викладає предмети:
Статистика
Менеджмент

 


Хавренко Віта Валеріївна

Посада: викладач.
ОКВНЗ «Інститут підприємництва «Стратегія»», 2005 р., «Облік і аудит», спеціаліст з обліку і аудиту.
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії».
Викладає предмети:
Економіка підприємства
Податкова система
Планування та організація діяльності підприємства
Інформаційні системи і технології на підприємстві

 


Старосвітський Василь Якович

Посада: викладач.
Запорізький державний педагогічний інститут, 1983 р., «Історія і суспільствознавство», вчитель історії і правознавства.
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії».
Викладає предмети:
Основи філософських знань
Соціологія
Політологія

 


Мета діяльності ЦК:

  • навчити використовувати одержані знання, уміння і навички для практичного їх впровадження у життєвому просторі людини та проводити цілеспрямовану діяльність для досягнення очікуваного результату в соціально-економічній сфері;
  • розвивати здатність вести самостійний творчий пошук необхідної інформації для здійснення професійної діяльності й підвищення рівня, загальної культури та особистої відповідальності при виконанні поставлених завдань;
  • формувати здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у галузі економіки (за певним видом діяльності) або у процесі подальшого навчання, що передбачає застосування певних теорій та методів відповідної науки й характеризується комплексністю та невизначеністю умов;
  • виховувати духовно та інтелектуально підготовлену до самостійного життя людину з життєвими компетентностями та загальнолюдськими цінностями, здатну до коректної поведінки в існуючому соціумі.

Основні завдання ЦК:

вдосконалювати педагогічну дільність шляхом самоосвіти та самореалізації кожного викладача ЦК;

  • розвивати диференційований, особистісний підхід при організації навчальної діяльності студентів з урахуванням їх індивідуальних особливостей;
  • впроваджувати новітні методи та технології навчання;
  • працювати над взаємоінтеграцією та міждисциплінарними зв'язками дисциплін економічного циклу та загальноосвітніх дисциплін.

Шляхи реалізації завдань:

  • самоаналіз та аналіз викладання предметів викладачами економічного циклу;
  • створення умов для розвитку і самореалізації студентів;
  • використання на практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки та передового педагогічного досвіду.

Напрямки діяльності:

  • розвивати співпрацю викладача та студента, випробовувати нові форми та методи пізнавальної діяльності студентів;
  • розширювати навчально-методичні комплекси по предметах циклу;
  • використовувати на заняттях сучасні інформаційні технології навчання та спрямовувати студентів до використання надійних перевірених інформаційних джерел та соціальних мереж;
  • вдосконалювати професійні, психолого-педагогічні знання викладачів, методичну майстерність, розвивати принципи педагогічної співпраці;
  • підвищувати фаховий рівень викладачів шляхом стажування, прослуховування або відвідування вебінарів,  семінарів, конференцій та курсів з метою вдосконалення практичних навичок роботи з сучасними передовими технологіями;
  • систематично ознайомлюватися з навчально-методичною літературою, науковими публікаціями та використовувати їх у навчально-виховному процесі.