Циклова комісія економічних дисциплін
Фецяк Олена Вікторівна
Посада: голова циклової комісії, викладач.
Київський державний економічний університет, 1994 р., «Бухгалтерський облік, контроль та аналіз господарської діяльності», економіст.
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії».
Викладає предмети:
Політична економія
Фінансовий облік
Ціноутворення
Управління витратами
Економічний аналіз
Економіка і нормування праці
Фінанси підприємства
Бухгалтерський облік
Лашко Марина Вікторівна
Посада: методист, викладач.
Міжрегіональна академія управління персоналом, 2001 р., «Правознавство», юрист.
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії».
Викладає предмети:
Правове регулювання діяльності підприємства
Основи маркетингу
Основи підприємництва
Морозова Жанна Олександрівна
Посада: заступник директора з НВР, викладач.
Жовтоводський інститут підпри-ємництва «Стратегія», 1998 р., «Менеджмент у невиробничій сфері», менеджер у невиробничій сфері.
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії».
Викладає предмети:
Статистика
Менеджмент
Хавренко Віта Валеріївна
Посада: викладач.
ОКВНЗ «Інститут підприємництва «Стратегія»», 2005 р., «Облік і аудит», спеціаліст з обліку і аудиту.
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії».
Викладає предмети:
Економіка підприємства
Податкова система
Планування та організація діяльності підприємства
Інформаційні системи і технології на підприємстві
Старосвітський Василь Якович
Посада: викладач.
Запорізький державний педагогічний інститут, 1983 р., «Історія і суспільствознавство», вчитель історії і правознавства.
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії».
Викладає предмети:
Основи філософських знань
Соціологія
Політологія
Мета діяльності ЦК:
- навчити використовувати одержані знання, уміння і навички для практичного їх впровадження у життєвому просторі людини та проводити цілеспрямовану діяльність для досягнення очікуваного результату в соціально-економічній сфері;
- розвивати здатність вести самостійний творчий пошук необхідної інформації для здійснення професійної діяльності й підвищення рівня, загальної культури та особистої відповідальності при виконанні поставлених завдань;
- формувати здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у галузі економіки (за певним видом діяльності) або у процесі подальшого навчання, що передбачає застосування певних теорій та методів відповідної науки й характеризується комплексністю та невизначеністю умов;
- виховувати духовно та інтелектуально підготовлену до самостійного життя людину з життєвими компетентностями та загальнолюдськими цінностями, здатну до коректної поведінки в існуючому соціумі.
Основні завдання ЦК:
вдосконалювати педагогічну дільність шляхом самоосвіти та самореалізації кожного викладача ЦК;
- розвивати диференційований, особистісний підхід при організації навчальної діяльності студентів з урахуванням їх індивідуальних особливостей;
- впроваджувати новітні методи та технології навчання;
- працювати над взаємоінтеграцією та міждисциплінарними зв'язками дисциплін економічного циклу та загальноосвітніх дисциплін.
Шляхи реалізації завдань:
- самоаналіз та аналіз викладання предметів викладачами економічного циклу;
- створення умов для розвитку і самореалізації студентів;
- використання на практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки та передового педагогічного досвіду.
Напрямки діяльності:
- розвивати співпрацю викладача та студента, випробовувати нові форми та методи пізнавальної діяльності студентів;
- розширювати навчально-методичні комплекси по предметах циклу;
- використовувати на заняттях сучасні інформаційні технології навчання та спрямовувати студентів до використання надійних перевірених інформаційних джерел та соціальних мереж;
- вдосконалювати професійні, психолого-педагогічні знання викладачів, методичну майстерність, розвивати принципи педагогічної співпраці;
- підвищувати фаховий рівень викладачів шляхом стажування, прослуховування або відвідування вебінарів, семінарів, конференцій та курсів з метою вдосконалення практичних навичок роботи з сучасними передовими технологіями;
- систематично ознайомлюватися з навчально-методичною літературою, науковими публікаціями та використовувати їх у навчально-виховному процесі.