Мета діяльності ЦК:
- навчити використовувати одержані знання, уміння і навички для практичного їх впровадження у життєвому просторі людини та проводити цілеспрямовану діяльність для досягнення очікуваного результату в соціально- економічній сфері;
- розвивати здатність вести самостійний творчий пошук необхідної інформації для здійснення професійної діяльності і підвищення рівня, загальної культури та особистої відповідальності при виконанні поставлених завдань;
- формувати здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у галузі економіки (за певним видом діяльності) або у процесі подальшого навчання, що передбачає застосування певних теорій та методів відповідної науки і характеризується комплексністю та невизначеністю умов;
- виховувати духовно та інтелектуально підготовлену до самостійного життя людину з життєвими компетентностями і загальнолюдськими цінностями, здатну до коректної поведінки в існуючому соціумі.
Основні завдання ЦК:
- вдосконалювати педагогічну дільність шляхом самоосвіти та самореалізації кожного викладача ЦК;
- розвивати диференційований, особистісний підхід при організації навчальної діяльності студентів з урахуванням їх індивідуальних особливостей;
- впроваджувати новітні методи та технології навчання;
- працювати над вззаємоінтеграцією та міждисциплінарними звзками дисциплін економічного циклу та загальноосвітніх дисциплін.
Шляхи реалізації завдань:
- самоаналіз та аналіз викладання предметів викладачами економічного циклу;
- створення умов для розвитку і самореалізації студентів;
- використання на практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки та передового педагогічного досвіду.
Напрямки діяльності:
- розвивати співпрацю викладача та студента, випробовувати нові форми та методи пізнавальної діяльності студентів;
- розширювати навчально-методичні комплекси по предметах циклу;
- використовувати на заняттях сучасні інформаційні технології навчання та спрмувувати студентів до використанн надійних перевірених інформаційних джерел та соціальних мереж;
- вдосконалювати професійні, психолого-педагогічні знання викладачів, методичну майстерність, розвивати принципи педагогічної співпраці;
- підвищувати фаховий рівень викладачів шляхом стажування, прослуовуванн або відвідуванн вебінарів, семінарів, конференцій та курсів з метою вдосконалення практичних навичок роботи з сучасними передовими технологіями;
- систематично ознайомлюватися з навчально-методичною літературою, науковими публікаціями та використовувати їх у навчально-виховному процесі.